Return Policy In missrose.lk
MISSROSE.LK හි ආපසු හැරීමේ ප්රතිපත්තිය
අපගේ ඊ-වාණිජ්යය වෙබ් අඩවියෙන් මිල දී ගත් නිෂ්පාදනය බෙදා හැරීමේ අවස්ථාවේදී අසරුවා ඉදිරියේ භෞතිකව පරීක්ෂා කළ යුතුය. නිෂ්පාදනය සමඟ කිසියම් ගැටලුවක් තිබේ නම්, එය එම අවස්ථාවේදීම ධාවකයාට භාර දිය යුතු අතර ඉදිරි ක්රියාමාර්ග ගැනීම සඳහා අදාළ වෙළෙන්දාට දැනුම් දිය යුතුය.
පහත සඳහන් සම්බන්ධතා අංකවලින් එකකට පැමිණිල්ලක් ලොග් කර පසු විපරම් කිරීම පිළිබඳ ඔබේ පැමිණිල්ල සඳහා හැඳුනුම්පතක් ලබා ගන්නා ලෙස කාරුණිකව ඔබට උපදෙස් දෙනු ලැබේ.
දුරකථන අංකය - 07777 10 616
තැපෑල - missrose.lk@gmail.com
පසුව ලැබෙන කිසිදු පැමිණිල්ලක් භාර නොගන්නා බව කරුණාවෙන් සලකන්න.
RETURN POLICY IN MISSROSE.LK
Products purchased from our e-commerce site is/are should be examined physically at the time of the delivery in the presence of the rider. If there’s any issue with the products, it should be handed over to the rider at the same time and shall inform to the relevant merchant in order to take further action.
You are also kindly advised to log a complaint to one of the following contact numbers and obtain an ID number for your complaint about the follow-up.
Hot Line – 07777 10 616
Mail – missrose.lk@gmail.com
Also please note that any complaint (s) receive afterward will not be accepted.



